Mag ik eigen eten meebrengen?


Pampus heeft eigen horeca in het Paviljoen’1874. Hier bent u van harte welkom. Het is niet toegestaan om meegebrachte etenswaren op het eiland te nuttigen.

Mag ik overnachten?

U kunt in principe niet overnachten op Pampus. Voor speciale aanvragen kunt u contact opnemen met info@pampus.nl

Voor welke dieetvragen hebben jullie alternatieven? (bv lactose allergie, vegetarisch, glutenvrij, koosjer)

Wij bieden diverse alternatieven. Voor meer informatie stuur een e-mail aan info@pampus.nl.

Als ik file heb, wacht de boot dan?

De boot heeft vaste vertrektijden en wacht (helaas) niet.

Mag ik mijn hond meenemen?

Alleen hulphonden mogen mee.

Ik ben mijn e-tickets kwijt. Hoe kan ik nieuwe krijgen?

Log opnieuw in op uw account in de ticketshop op www.pampus.nl. Onder ‘mijn profiel’ vindt u ‘Historiek en overzichten’. Kies het gewenste overzicht en kies ‘mijn exposities’. Klik op ‘e-ticket’. Daar vindt u een pdf van uw e-tickets. Neem deze altijd mee naar de boot, samen met eventuele kortingskaarten- en bonnen.

Kunnen wij plaatsen naast elkaar reserveren op de boot?

U bepaalt zelf waar u gaat zitten op de boot, er kunnen geen plekken worden gereserveerd. Een gedeelte van de boot is overdekt, dus droog bij slecht weer.

Wat is er te doen voor kinderen?

Pampus biedt diverse activiteiten voor kinderen. Zoals de Xperience en diverse speurtochten. In schoolvakanties en de meeste lange weekenden organiseert Pampus speciale activiteiten die extra leuk zijn voor gezinnen met (klein)kinderen.

Is het eiland toegankelijk voor rolstoelen, kinderwagens en rollators?

Pampus is helaas slecht toegankelijk voor minder-validen: rolstoelen en kinderwagens rijden niet goed op de ondergrond. Wij raden een bezoek af. Een bezoek aan Pampus is op eigen risico.

Is Pampus ook leuk bij regen?

Het fort is geheel overdekt, evenals het restaurant. Onze veerboot is gedeeltelijk overdekt.

Vaart de veerboot bij slecht weer?

Bij windkracht 7 en hoger kan de veerdienst naar Pampus niet varen. Wij maken dit kenbaar via onze website, Facebook en Twitter. Aangezien weersomstandigheden snel kunnen veranderen, adviseren wij u om voorafgaand aan uw bezoek aan Pampus onze website en social media in de gaten te houden. Mocht de veerdienst wegens slecht weer uit de vaart worden gehaald, dan kunt u met uw tickets een nieuwe reservering op een ander tijdstip maken. Wij kunnen uw geld niet retourneren

Kan ik betalen met pin/creditkaart?

U kunt alleen met pin en cash betalen, waarbij we sterk de voorkeur hebben voor pin.

Meer informatie vindt u in onze huisregels:

Huisregels voor bezoekers 2015